4 jaar 5 jaar 6 jaar Poppen & Knuffels

{ Review } | Rainbow High Dolls

Rainbow high dolls
Joyce

Ken je de YouTube serie over de Rainbow High Dolls? Na deze review weet ik zeker dat je ze gaat opzoeken. Mijn dochter kijkt die serie wel. Toen ze hoorde dat wij een modepop van de Rainbow High Dolls kregen, juichte ze heel hard. “Mama, die heb ik altijd al willen hebben!”. Tja, welk meisje wil dat nou niet? Ben je benieuwd waarom? Check dan snel mijn blog!

Rainbow High

De poppen van Rainbow High stimuleren creativiteit, vieren diversiteit en omarmen inclusiviteit elke dag opnieuw. Met deze nieuwe lijn poppen is het ze weer gelukt. Zes mooie Rainbow High poppen waarin elk meisje zich wel herkent. Wie je ook bent, je hoort erbij. Elk pop heeft zijn eigen talent, eigen uitstraling, identiteit en uit dat door de accessoires die ze met zich mee dragen. De modepop van Isabel haar kleur was oranje. “Mama, zij kan mee doen met Koningsdag!”

Meet Michelle st. Charles

Zoals ik al schreef is Michelle van Rainbow High compleet oranje. Met haar oranje jurkje en stoere witte laarzen steelt ze de show. Haar capuchonjas met graphics is doorzichtig. Daarnaast heeft ze nog een riem, oorbellen, laarzen en accessoires. Haar korte oranje haar is gekruld, ze heeft lange echte wimpers en glazen ogen. “Mama, wat is ze gaaf!” Isabel pakt snel alles uit en begint gelijk met haar spel.

Rainbow High stimuleert de creativiteit

Dankzij de accessoires zit Isabel helemaal in haar spel. “Hallo, met Michelle. Ik kijk nu op mijn laptop en zie dat we moeten schilderen”. Isabel heeft een onwijs mooie verfkoffer gekregen en gaat met Michelle gelijk aan de slag. Een beetje van Michelle en een beetje van Isabel. Het kunstwerk wordt fantastisch en dat moet gelijk op de foto worden gezet!

Lekker beweegbaar

De poppen van Rainbow High zijn lekker buigzaam en flexibel. Haar hoofd, armen, handen en benen kun je bewegen. Hierdoor kan ze verschillende poses aannemen. Ook de spagaat is geen probleem voor Michelle. Wil je haar echt laten staan? Gebruik dan de meegeleverde standaard en ze poseert voor je. Super handig als je met alle accessoires wil spelen. Dan heb je je handen vrij om die te pakken.

Michelle op standaard

Kammetje voor het haar

De Rainbow High Dolls staan bekend om hun mooie lange haren. Ook Michelle heeft mooie haren die je kan kammen. Daarnaast heeft ze ook nog speldjes die je erin kan doen. Deze zijn wat stroef, dus Isabel heeft er iets meer moeite mee. Het is in ieder geval weer een toevoeging. Met het haar kan je alle kanten op, dus de elastiekjes worden van boven gehaald. Het haar nodigt namelijk uit om er verschillende dingen mee te doen!

Rainbow high spelen

Isabel heeft er uren mee gespeeld. Ze vindt het heerlijk om de Rainbow Doll Michelle aan en uit te kleden, haren te kammen en mee te spelen. Ze voelt stevig aan en stimuleert om echt een spel te spelen. Isabel is dol op haar Michelle en wil het liefst ook de andere vijf uit deze serie. Voor ons is het dus een go. Wil je jouw kind een mooie pop geven die uitnodigt tot spelen? Dan zou ik zeker eentje van deze serie aanraden! De modepop wordt met liefde opgenomen in je gezin.

achterkant doll

Rainbow High Dolls facts