Game reviews

{ Review } | De duurzame Thian gaming headset voor kinderen en volwassenen

Is jouw kind of tiener ook gek op gamen? Domme vraag misschien, want het kan tegenwoordig haast niet anders natuurlijk. Niet alleen het spelen van een game is leuk, ook het sociale aspect aan gamen is een interessante. Hier wordt een paar keer per week met vrienden gegamed en eigenlijk is het gewoon een andere manier van contact houden met je vrienden en spelen met je vrienden. Natuurlijk is het dan wel zo fijn als je ook daadwerkelijk kunt praten met je vrienden tijdens het gamen. Dat kan door middel van een headset. En als jij nu op zoek bent naar een fijne, goede gaming headset voor je kind, dan ben je hier op de juiste plek. Ik heb namelijk een perfecte gaming headset voor kinderen, tieners en zelfs volwassenen gevonden. Maak kennis met de duurzame Thian gaming headset.

De GXT 391 Thian gaming headset

Maak kennis met de duurzame GXT 391 Thian gaming headset. Een super lichte, zwart-witte headset waarbij je amper in de gaten hebt dat je hem op hebt. Hij is licht en zit door de kussens bij de oren en op je hoofd echt mega comfortabel. En niet geheel onbelangrijk: Hij is draadloos! Geen gedoe dus met de kabel in je controller of console prikken!
De oorkussens zijn niet alleen lekker zacht maar ook gemaakt van kunstleer, waardoor je een goede demping hebt voor het geluid van buitenaf.

Draadloos

Deze gaming headset is dus draadloos en gaat ongeveer 13 uur mee wanneer je hem helemaal opgeladen hebt. Op de PlayStation (4 en 5) werkt hij heel simpel; je prikt de usb stick in de console, zet de headset aan en je bent klaar om te spelen. Geen installatie of andere onnodige tijdverspilling: gewoon, plug and play.
Er zit ook een kabel bij voor het geval je een goede reden hebt om wél bedraad te willen spelen en daarnaast een oplaadkabel.

Wat wel een klein minpuntje is, is dat er geen signaal wordt weergegeven op bijvoorbeeld je scherm tijdens het spelen als je headset bijna leeg is. Er is ook geen batterij-aanduiding op de headset, dus je hebt eigenlijk geen idee hoe vol hij nog is. Daardoor komt het wel eens voor dat hij tijdens het spelen een geluid geeft omdat hij bijna leeg is en uiteindelijk dus ook uitvalt tijdens het spelen.

Geluid dempen

Wat ik altijd heel belangrijk vind aan een headset is dat je het volume kunt regelen én je je spraak kunt dempen. Niets zo vervelend als vijf vriendjes die door de koptelefoon heen luisteren als ik mijn kinderen iets te vertellen heb tijdens het gamen. Met een klein knopje op de headset demp je de microfoon. Daarbij zit ook de volume regelaar zodat je het geluid van de game en de andere spelers harder en zachter kunt zetten.
Het geluid door de headset is echt super scherp en mooi, daar kan ik ook echt geen enkel minpunt bij verzinnen.

Pasvorm

De gaming headset zit echt heerlijk, zowel bij mij zelf als bij mijn kinderen van 12 jaar. Hij is verstelbaar en past daarmee altijd goed. Hij zakt niet af en zit lekker zacht en comfortabel. De microfoon is ook verstelbaar in hoogte en afstand.
Ook de kleuren en vormgeving vallen in de smaak bij mijn tieners: ze vinden hem beide erg vet eruit zien.

Ik heb een perfecte gaming headset voor kinderen, tieners en zelfs volwassenen gevonden. De duurzame Thian gaming headset GXT 391.

Milieuvriendelijk

Ik noemde hierboven al even dat de GXT 391 Thian gaming headset een duurzame headset is. Nu denk je misschien waarom deze headset milieuvriendelijk is? Nou, hij is gemaakt van gerecycled materiaal! Daarnaast is de verpakking plastic-vrij en is gemaakt van gemakkelijk te recyclen karton.

Dagje uit actie met Trust!

De GXT 391 Thian gaming headset heeft een adviesprijs van € 69,99.
Verder heeft Trust momenteel een leuke Spring promotie van 18 april tot en met 29 mei 2022. Als je in deze periode een Trust product aanschaft van minimaal €45,-, dan kan je een digitale Erop Uit voordeelkaart aanvragen via de website van Trust. Deze voordeelkaart geeft je een jaar lang onbeperkt de mogelijkheid om met hoge korting (tot wel 70%) een dagje uit of avondje uit naar keuze aan te schaffen. Super leuk voor het hele gezin met de mooie dagen op komst!