10 jaar 11 jaar 12 jaar 8 jaar 9 jaar Buitenspeelgoed

{ Review } | Nerf Fortnite Heavy SR

Laat Nerf nou net een nieuwe Nerf Fortnite Heavy SR blaster hebben uitgebracht met mega schuimdarts die wij uitgebreid mochten testen.

Nerf is een merk dat bij veel kinderen wel bekend in de oren klinkt. Zo ook bij ons in huis. Er zijn verschillende blaster series met grote en kleine blasters. Eén van de series waar hier in huis het meeste mee wordt gespeeld is de N-strike Mega. Dat is de serie met de extra grote schuimdarts. Laat Nerf nou net een nieuwe Nerf Fortnite Heavy SR blaster hebben uitgebracht met mega schuimdarts die wij uitgebreid mochten testen.

Nerf en Fortnite

Nerf en Fortnite twee woorden waar de meeste ouders inmiddels wel bekend mee zullen zijn. Wanneer je rond kijkt in de wereld van Nerf dan valt het op dat de bestaande series zoals Elite 2.0, Super Soaker, Alpha Strike, Micro shots, N-strike Mega en Zombie Strike steeds verder worden uitgebreid. Elk jaar komen er wel weer nieuwe varianten uit. Maar je vind in de Nerf lijst nu ook Fortnite X Nerf, Star Wars en Roblox X Nerf. Waarbij de slogan van Nerf als het gaat om de Fortnite serie, zelf als volgt luid: “Beleef je Fortnite-gevechten in het echte leven met Nerf Fortnite-blasters!”. Door een Fortnite serie uit te brengen kunnen kinderen hun ervaringen in de game nu in een echt spel omzetten. En lekker buiten of in huis een battle starten met vrienden in plaats van achter een beeldscherm.

Shop NU deze Heavy SR van Nerf:

De Nerf Fortnite Heavy SR blaster

De Nerf Heavy SR is net zoals de andere Fortnite blasters geïnspireerd op het wapen in Fortnite. Waar het in Fortnite als één van de langste blasters wordt gezien, heeft Nerf dat ook voor hun eigen collectie gedaan. Het is namelijk de langste Nerf Fortnite-blaster ooit. Wanneer iemand op je afstapt met deze Fornite Heavy SR maak je wel dat je weg komt. Want ook op grotere afstand is de kans groot dat je met deze blaster je tegenstander gaat raken. Hij schiet namelijk verder dan de gemiddelde Nerf. Net zoals in de game, heeft ook deze blaster een rode camowrap, een magazijn voor 6 darts en 6 officiële Nerf Mega schuimdarts. Maar voordat je de trekker over kan halen moet je wel eerst doorladen met een grendel.

Bouwpakket

Voor je het gevecht aan kan gaan met deze Heavy SR blaster moet je hem wel eerst in elkaar zetten. De doos zelf is al groot, maar de blaster is nog veel groter! De blaster is namelijk maar liefst 1,1 meter lang van loop tot schoudersteun. Eenmaal in elkaar kan hij ook niet meer gedemonteerd worden. Het in elkaar zetten gaat gemakkelijk. Je plaatst de loop in de basis en draait het uiteinde een slag met de klok mee. Dan hoor je een klik en zit hij ook echt goed vast. Vervolgens monteer je de grendel. Tijdens het afvuren moet je deze eerst naar achteren trekken om te laden. Nerf heeft hierbij rekening gehouden met rechts en linkshandigen. Want hij is zowel links als rechtshandig makkelijk te bedienen. Vul het magazijn met de bijgeleverde mega darts en plaats deze op zijn plek. Als laatste kan je het bijgeleverde vizier bovenop plaatsen, welke meer voor de sier is. Want uit de praktijk blijkt dat hij een behoorlijke afwijking heeft wanneer je op iets richt.

Als je een echte Fortnite fan bent en je bent op zoek naar een sniper rifle van Nerf dan is de Fortnite Heavy SR een hele leuke blaster om in de echte wereld mee te strijden. Onze achtjarigen zetten hem op de grond om af te vuren, anders is hij toch een beetje te groot. Maar de tiener rent er mee door de tuin en weet ook dan zijn doelwitten te raken. Voor de echte Fortnite fan is dit zeker een GO! Voor de kleinere fans zou ik toch kiezen voor één van de andere Fortnite blasters van Nerf.

Nerf Fortnite Heavy SR Facts