{ Review } | L.O.L. Surprise! OMG Remix vliegtuig 4-in-1

lol
Avatar

L.O.L. Surprise! Lonestar spreekt hier als jullie piloot. Zijn jullie klaar om op te stijgen? Reis volledig in stijl met het L.O.L. Surprise! vliegtuig! Een 4-in-1-speelset die je kunt transformeren in een vliegtuig, auto, opnamestudio en DJ-cabine. Leia pakte 50 verrassingen uit, zoals echt werkend licht en geluid, bagagevakken die open en dicht kunnen, een serveerwagentje met borden en bekers, rolkoffers, dekentjes, stoelriemen en meer! Lees je mee met onze twee reviews van het vliegtuig én de L.O.L. Surprise! Remix Lonestar Mode pop?

L.O.L. Surprise! vliegtuig

Voordat je begint met spelen, trek je eerst de plastic lipjes uit de batterijvakken binnen in het L.O.L. Surprise! vliegtuig en in de staart. Daarna zet je de turbines vast op het vliegtuig en klap je de passagierscabine open. Super tof, de bagage rekken, vliegtuigraampjes en de vleugels kunnen opklappen! Dit betekent dat de L.O.L. Surprise! poppen allemaal spulletjes mee kunnen nemen in het vliegtuig en zelfs naar buiten kunnen kijken tijdens de vlucht.

De zitjes in het L.O.L. Surprise-vliegtuig kun je anders neerzetten. Til ze op, draai ze en steek de voeten weer in de openingen in de vloer. Ook kun je de zitjes verstellen. Rugleuning naar achteren en je L.O.L. Surprise! poppen kunnen rustig een schoonheidsslaapje doen voor het grote optreden. Vergeet het slaapmasker niet op te zetten en een dekentje over te doen! Wil je de poppen wat sfeer geven? Druk op de knop en de passagierscabine wordt verlicht! Er is plek voor 4 modepoppen, dus de BFF’s kunnen tijdens de vlucht lekker kletsen.

Het vliegtuig ombouwen tot DJ-Cabine / mixing booth

Haal de cockpit los door onder aan het L.O.L. Surprise! vliegtuig op de knop te drukken. Zet een L.O.L. Surprise! Lonestar in de mixing booth en gebruik de bordjes alsof het cd’s zijn. Zet de modepop een koptelefoon op en laat haar een nieuw L.O.L. Surprise! album mixen.

Bouw het L.O.L. Surprise! vliegtuig om tot een auto / bagage wagentje

Klaar met vliegen en op plaats van bestemming? Dan moeten de L.O.L. Surprise! poppen en hun bagage natuurlijk uitchecken en naar het hotel gebracht worden. Trek de knop naar je toe om de auto / bagagewagen te ontgrendelen en breng L.O.L. Suprise! Lonestar veilig naar haar eindbestemming. Dit kan een hotel zijn, maar natuurlijk ook een concerthal waar ze weer een nieuw optreden gaat geven.

Het vliegtuig ombouwen tot opnamestudio

Voordat je de vleugels laat zakken, moet de auto eruit gehaald zijn en moeten de vleugels zijn opgetrokken. Draai daarna de passagierscabine om, druk op de knop tussen de vleugels en schuif de vleugels omlaag. Zet het L.O.L. Surprise! vliegtuig rechtop en steek dan de poppenstandaard en de voetensteunen in de openingen van de vloer. Ook kun je een koffer ombouwen tot een microfoonstandaard en deze in de opening van de vloer steken.

L.O.L. Surprise! Lonestar kan nu een fantastisch optreden geven. Vooral met alle mooie lichtjes die uit de turbine komen. Die dient nu namelijk als verlichting voor het optreden. Super cool!

L.O.L. Surprise! vliegtuig weer in elkaar zetten:

Let het L.O.L. Surprise! vliegtuig neer om er weer een volwaardig vliegtuig van te maken. Duw op de onderkant op de knop en schuif de vleugels omhoog voordat je de auto terug plaatst. Om de auto terug te plaatsen, steek je de wielen in de openingen en duw je om hem op zijn plek te klikken. Klik vervolgens de cockpit weer vast en je L.O.L. Surprise! vliegtuig is weer compleet om naar een andere bestemming te vliegen. Waar gaat L.O.L. Surprise! Lonestar nu heen om op te treden?

Verrassingen in het L.O.L. Surprise! vliegtuig

In het L.O.L. Surprise! vliegtuig vind je een tal van verrassingen om uren te kunnen spelen:

• stickers
  • Standaard voor een L.O.L. Surprise! pop en voetensteuntjes
  • Vliegticket
  • Paspoort
  • Muziek magazine
  • Een foodcart (serveerwagentje)
  • 2x koptelefoon groot en klein
  • microfoon
  • 2 slaap maskers
  • 2 koffers
  • Zonnebril
  • 2 bekers
  • 2 nekkussens
  • Crew t-shirt voor een klein L.O.L. Surprise! poppetje
  • microfoonstandaard
  • telefoon/tablet
  • dekentje groot
  • Dekentje klein
  • 2 borden (ook te gebruiken als cd)
  • De cockpit gaat naar boven open en heeft een stoel voor de piloot met veiligheidsgordels.
  • 2 stoelen
  • een bankje
  • Bagage wagentje
  • turbines met licht
  • passagiers cabine

De batterijen van het L.O.L. Surprise! vliegtuig vervangen

Draai met een kruiskopschroevendraaier (niet inbegrepen) de schroeven van de batterijvakken in het vliegtuig en in de staart los. Open de klepjes en plaats 3 nieuwe AG13 (LR44)-alkalinebatterijen van 1,5V. Nieuwe batterijen zijn niet inbegrepen. Zorg ervoor dat de (+) en (-) in de juiste richting wijzen, zoals wordt vermeld binnen in de batterijvakken. Doe vervolgens de klepjes er weer op en draai de schroeven vast.

Laat het vervangen van de batterijen over aan je ouders.

L.O.L. Surprise! OMG Remix vliegtuig 4-in-1 Facts

L.O.L. Surprise! Remix OMG Lonestar Modepop

Maak kennis met L.O.L. Surprise! Remix Lonestar. Lonestar is een echte Country girl en vriendin van onder andere Honeylicious en Kitty K. Ze heeft een super gave cowgirl hoed en een mooie cowgirl outfit met echte cowgirl laarzen mét sporen. Lonestar heeft 2 complete fashionlooks bij zich… maar de tweede outfit is per ongeluk geremixt! Maak haar look af door haar BFF Honeylicious te verzamelen.

Platenspeler

De box waarin Lonestar wordt geleverd, is ook een platenspeler. Trek de lade iets uit. Trek vervolgens het lipje uit het batterij vak en plaats de plaat op de speler. Draai de plaat rond om een liedje te beluisteren.

Elke platenspeler heeft een eigen deel van een liedje. Verzamel meerdere L.O.L. Surprise! OMG Poppen om alle coupletten van het liedje “Crew Remix” te beluisteren. Ga naar MGAE.COM voor de songteksten.

Vouw het tijdschrift open voor de songteksten. Verzamel meerdere poppen om alle delen te hebben en de songtekst compleet te maken.

Stoel en standaard voor Lonestar:

Laat Lonestar staan of zitten op de standaard die je ook kunt opbouwen tot stoel. Handig!

L.O.L. Surprise! Lonestar Verrassingen

• Cowgirl hoed
  • Schoenendoos
  • Schoenen
  • Zonnebril
  • Opbergdoos voor oorbellen en zonnebril
  • Songtekstblad
  • gitaar
  • oorbellen
  • Poppenstandaard / stoel
  • Haarborstel
  • Kledingset
  • Cowgirl jas
  • Hangers voor de kleding
  • Muziekplaat op ware grootte
  • Speeldoos die je als platenspeler kunt gebruiken
  • Cowgirl broek en top
  • Lade die als kleedkamer gebruikt kan worden

L.O.L. Surprise! Remix OMG Lonestar Modepop Facts

lol

Ik kan niets anders zeggen dan dat zowel de modepop Lonestar als het L.O.L. 4-in-1 vliegtuig een dikke vette GO zijn! Leia heeft er al úren aan speelplezier opzitten en is nóg lang niet uitgespeeld. Het feit dat je het L.O.L. Surprise! vliegtuig op zoveel verschillende manieren kunt ombouwen en gebruiken, vind ik een enorm voordeel en echt ontzettend leuk bedacht.

Het vliegtuig is aan de prijs, dat wel. Maar om je kind zo te zien glunderen en spelen is het het absoluut waard. Ook de vele kleine details die zijn toegevoegd vind ik echt fantastisch. Je snapt natuurlijk wel dat Leia nu alle poppen op haar verlanglijstje voor Sinterklaas heeft staan he? Kitty K staat bovenaan. Dus Sinterklaas, als je dit leest?