3 jaar 4 jaar 5 jaar 6 jaar 7 jaar Gastblog

{ Review } | My Little Pony Zingende Rainbow Dash

zingende raibow dash
Anne

Rainbow Dash weet hoe ze moet shinen hoor! Zeker met een optreden. Met haar te gekke zonnebril en rode microfoon zingt ze de mooiste liedjes. En vanaf nu kan jij ook met je favoriete pony zingen! Namelijk met de gloed nieuwe zingende Rainbow Dash!

De My Little Pony`s

De My Little Pony`s hebben een speciaal plekje in mijn hart hoor. Als kind had ik deze lieve vriendjes namelijk ook. Anno 2018 zijn ze veel hipper, kleurrijker en ook interactiever. Zingende Rainbow Dash is erg mooi met haar lange regenboogmanen. Ook is ze altijd zo grappig in de film en tekenfilms.

Alle pony’s hebben een cutie mark (het icoontje bij de billen). Ik wist niet dat dat zo heette. De cutie mark van Rainbow Dash staat voor passie en winnen! En als je op dit knopje drukt dan gaat Rainbow Dash zingen! Ze zingt time to be awesome Dit is het liedje uit de film! Het titelliedje van de tv-serie genaamd “friendship is magic“ zingt ze ook, samen met nog 3 andere liedjes!

Een mini karaoke machine: Zingende Rainbow Dash

Maar behalve deze liedjes kan jij ook met haar zingen! Het spreekt erg voor zelf, druk op de knop van de microfoon en je kan mee zingen! Wel is het handig om de handleiding te pakken, want er werd direct na het uitpakken druk mee gespeeld! Ik dacht hmm, ze zingt wel erg vaak hetzelfde liedje. Blijkbaar zit er een speciale demo stand op, die moet je even uitzetten. Daar naast zit ook de uit-knop, dit is als ouder ook praktisch om te weten, of niet soms? 😉

Eigenlijk is deze pony een soort mini karaoke machine en welk kind vindt zingen met een held niet leuk. Hier wordt er direct druk mee gespeeld en gezongen. Buiten het zingen is het ook leuk om gewoon te spelen. De pony is een heel stuk groter dan de pony’s van vroeger. Maar liefst 21 cm hoog, en dat maakt het voor de kleinere kinderhanden zeker wat handzamer om mee te spelen!

De Zingende Rainbow Dash is geschikt vanaf een jaar of 3, en ik denk dat de grootste lol er is tot een jaar of 6. Als je dochter echt graag wil zingen dan kun je beter een microfoon kopen, want dit is echt voor de fun! Samen spelen met je held. En dat is ook wat de My Little Pony`s uitdragen: wees er voor je vrienden! Deze pony geeft zeker wat extra vriendschapsmagie met leuke liedjes en 15 zinnetjes

Leeftijd: 3 – 8 jaar
Adviesprijs: € 27,99 en ook online te koop