Entertainment TV-series

{ Review } | Ninjago Masters of Spinjitzu, seizoen 5

review Masters of Spinjitzu

Een spannende ninja dvd kijken, welke jongens willen dat nu niet! Daan en Jesse vonden het heel erg gaaf dat ik een dvd ontving van Ninjago, Masters of Spinjitzu.

We hadden de dvd nog geen dag in huis, of seizoen 5 van Ninjago, Masters of Spinjitzu zat al in de dvd speler. Wij kregen hem deze week al, maar officieel is hij pas sinds vandaag verkrijgbaar in de winkels!

IMG_9891

In seizoen 5 van de serie komen de LEGO blokjes natuurlijk weer opnieuw tot leven. De vier Ninja meesters hebben Master Chen en zijn leger in het vorige seizoen verslagen. Nu de rust is wedergekeerd moeten ze de focus in de groep leggen; het lichaam van Lloyd wordt namelijk, wanneer hij alleen op missie gaat, overgenomen door een vervloekte geest. Natuurlijk gaan zijn vrienden er alles aan doen om Lloys te redden. Zouden ze op tijd zijn om de vervloekte geest Morro te stoppen?

Masters of Spinjitzu
In het dvd hoesje zitten 2 dvd’s met in totaal 10 afleveringen. Iedere aflevering duurt 22 minuten en natuurlijk is iedere aflevering weer super spannend. Daan en Jesse vinden het dan ook geen probleem om twee en het liefst drie afleveringen achter elkaar te kijken!
Wat jammer is, is dat de dvd alleen Nederlands ondertiteld is. Nu kunnen Daan en Jesse al best goed lezen, maar de ondertiteling gaat nog wat te snel voor ze. Als ik vraag of ze dan toch liever iets anders willen zien, omdat ze het niet kunnen verstaan, krijg ik een duidelijk antwoord: “Nee!! Wij vinden Ninjago leuk!!”. Prima! Dat zegt genoeg over de serie: Het is echt een toffe serie en alleen de beelden bekijken is al spannend genoeg! Maar uiteraard was het wel erg fijn geweest als de serie Nederlandstalig zou zijn geweest, zodat ze het hele verhaal ook goed konden volgen.

Masters of Spinjitzu, seizoen 5 kost gemiddeld €11,99 en je kunt hem vanaf vandaag kopen bij bijvoorbeeld bol.com.

DVD LEGO NInjago