Entertainment TV-series

{ Filmrecensie } | Scooby-Doo – Haunted Hollywood

Een geweldig nieuw avontuur voor de hele familie met de grappigste hond van het universum en het meest succesvolle speelgoed in de hoofdrol.

Scoobydoobeedoooo! Op 22 juni komt de nieuwe familiefilm LEGO Scooby-Doo! Haunted Hollywood uit op DVD!
Deze heerlijke komedie combineert het meest succesvolle speelgoed ter wereld, LEGO, met de aandoenlijkste tekenfilmhond ter wereld, Scooby-Doo!
In Haunted Hollywood gaat allemansvriend Scooby-Doo met zijn vrienden op reis naar het glamoureuze Hollywood. Daar blijkt het bij aankomst te wemelen van de spoken. Iets waar Shaggy en Scooby-Doo niet zo van houden natuurlijk!
Het lot van de filmstudio ligt in handen van Scooby-Doo en zijn vrienden. Weet Scooby-Doo zijn angst te overwinnen en de studio te redden?

scooby-doo hollywood

LEGO Scooby-Doo! Haunted Hollywood

Scooby-Doo en zijn vrienden reizen naar Hollywood. Daar aangekomen bezoeken ze de Brickton Studio’s, die oud en vervallen zijn en op het randje van faillissement balanceren. Het blijkt dat de studio wordt geteisterd door de geest van de beroemde filmacteur Boris Karnak en hij keert steeds terug in zijn laatste rol: The Headless Horseman, The Mummy and the Zombie! De geest heeft de filmcrew en cast zo de stuipen op het lijf gejaagd dat iedereen is gevlucht. In een laatste poging om de studio te redden, besluiten Scooby-Doo en zijn vrienden de laatste Brickton film zelf te maken. Shaggy kruipt in de huid van een acteur, Velma wordt cameravrouw, Daphne is figurant en Fred is regisseur. Als dat maar goed komt!

Scooby doo holleywood

De dvd is helaas niet Nederlandstalig, maar bijzonder genoeg kon dat de pret niet drukken voor Daan en Jesse. Ze hebben de film achter elkaar gekeken. Tijdens het kijken heb ik 2x gevraagd of ze het wel leuk vonden, aangezien ze er niets van verstonden. Maar ja hoor, ze vonden het prima! En toen ik vroeg of ze snapten waar het over ging, wisten ze me prima te vertellen dat het gezelschap een film ging maken. Natuurlijk zou het wel erg leuk zijn als de film wel Nederlandstalig zou zijn, zeker als ik zie dat er wel 8 andere talen beschikbaar zijn. Gelukkig kun je kiezen voor Nederlandstalige ondertitels, zodat kinderen mee kunnen lezen.

Releasedatum: 22 juni 2016
Speelduur: 72 minuten
Kijkwijzer: AL